Merhaba kızlar 32+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim 2 haftadır gribim 4 5 gündür çok öksürüyorum bebekler de aşağıda hep kasığımdalar rahim ağzı inceliği var sarı akıntım hep vardı ama öksürdükçe daha fazla geliyor merak ettiğim öksürdükçe doğumu tetikler mi öksürdüğümde hep akıntı geliyor çamaşırım hep ıslanıyor