Kızlar 13+3teyim yaklaşık 1 hafta 10 gündür resmen sürünüyorum. Bugüne kadar hiçbir belirtim yoktu çok rahattım iştahım açıktı gezmeye gidebiliyordum ama 3.aydan sonra belirtilerim başladı ne yesem istifra ediyorum 2 3 kaşık yemeği zor yiyorum asla yerimden kalkmak istemiyorum 😕 Ne zormuş bu şekilde hamilelik. Doktor tam rahat edeceksin kritik dönemi atlattın dedi ama benim her şey şimdi başladı. Var mı benim gibi sonradan belirtileri yaşayan. Çok mutsuzum sürekli ağlama isteği geliyo kendimi çok uzun zamandır hiç bu kadar çaresiz ve güçsüz hissetmemiştim 😔