Beybun_29 34+0 bugün kontrolüm vardı. Nstde hareketli dalgalı çıkmadı, serum takip yine nst çektiler. Biraz dalgalanma oldu. 2 gün sonra yine nst çekecekler. Doktor sen hareketlerini hissediyor musun diye sordu. Evet dedim. İyi dedi. Hissetmiyor olsaydım şehir devlet hastanesine yönlendirecekti. İki sonraki nst dalgalanma olmazsa gönderecek yine galiba. Bebeğin anı hareketleri olması iyi. Hareketliyse korkmamak lazımmış, hareketli değilse korkmak lazımmış. Arada anı sert hareketleri de iyi yani. Olumsuz değil.