Lilaa35 Kızlar 1 Nisan :97 3 Nisan : 297 5 Nisan 783 Sizce artışlar da fazlalıkmı var yoksa böyle olması normal mi lütfen bilenler yazsın lütfen
CokCahilsinKeskeOlsen Lilaa35 gayet güzel artmış en az iki kat artsa zaten yeterli en az %60 hatta onun dışında sorun olmaz artışta fazla olması
Hed06 numix benim kese göründü ama bebeği göremeyince yine beta istedi ve artış 2 kat olmadığı için sağlıksız gebelik dedi ama umarım sizin dediğiniz gibidir de bebeğimi görürüm 🙏
Kaderbadenida Son adet tarihim 3 Mart 30 martta test yaptm pozitif çıktı .3 nisanda kan testi yaptım 92 çıktı aile hekimi gebelik var dedi kadın doğuma gidemedim bayram tatili araya girdi şüphede kaldım ama belirtilerim var böyle olan varmı