Meltembkts 2 gündür hafif kanamam var progestan kullanıyorum kanamami kesiyor ama kasiklarimda çok ağrı hissediyorum ağrı yapar mı bilgisi olan var mı bu ilacla ilgili.
Meltemm21 Meltembkts ben ağızdan alıyordum beni çok zorladı bulantım çok oldu hiç birşey yiyemedim bel ve kaşık ağrılarında oluyor bildiğim kadarıyla
Ozlem1993 Meltembkts 1 hafat sonra düzelirsniz ilkdefa bende kullandm başlarda yykudan kalkamıyordum sersem yapıyo mide bulantısıda cabasıydı
Meltembkts numix hayır daha sonra kanamayı kesince kasiklarim ağrıyor sanki adetim sokulecekmis de sokulemiyormus gibi bir ağrı