Kızlar selam , bu ay ovulasyon takip edemedim akıntım olduğu günler değerlendirdim birde reglimin son günü fakat içimden bugün test yapmak geldi elimde vardı bitane hcg testi yaptım çok geçmeden gözle görülürüz hafif bir çizgi çıktı sabah yapmadım akşam 6 gibi yaptım sıvı alımımda vardı kafamı karıştırdı sizde görüyormusunuz ? Böyle yaşayan var mı çok erken çünkü kafam karıştı
