Seac Merhaba 4 gün önce doğum yaptım sürekli sıvı beslen dediler. Hoşaf ne yedim oda sütümden bebeğe geçt sanırım şuan çocuk ishal. Acaba ne yapsam olur yardımcı olurmusunuz muza sütü azaltıyor dediler
susaMom_ Seac Bebek zaten katı yemediği için ishal goruntusu olması normal doktorunuzla görüşün bir sıkıntı yoktur gaz vs yapmadiysa yedikleriniz normal
Nnoktaa Seac ishal olduğu kanısına nereden vardınız? Yenidoğan bebeklerin dışkılaması cıvık ve sık aralıklarla olur. Ateş ya da huzursuzluğu var mı? Emme de bir sıkıntı yaşıyor musunuz?
Yorgunanneee21 Seac En iyisi doktora gösterip sormak. Burdan kimse bişey diyemez kıvamını göremiyoruz gerçekten ishal mi değil mi bilemiyoruz ve daha yenidoğan bişey diyemez kimse
Seac Nnoktaa ilk günler siyahtı mukuslu gibi şildi sarıya döndü cıvık şekilde ilk oğlumda mama takviyesi almıştık şimdi sadece benim sütün ile besleniyor oğlumda böyle olmamıştı
xhbgns Seac Bebeğiniz ishal değil, normal kakaları o şekilde olması gerekiyor onlar sadece sıvı şekilde beslendikleri için sıvı çıkartıyolar gayet normal korkma 🌸 Yine de fotoğrafını çekip çocuk doktorunuza sorun 💕