Hanımlar merhaba, 18 günlük bebeğim var Dr kontrolde d vitamini ve gaz için damla yazdı. Damlayı her gün kullanacakmisiz yoksa etki etmez dedi. Kaleidon probiyotik damla vermiş sitede bakıyorum 3_10 yaş cocuklar için 5 damla diyor. Sizde bunu kullanan var mı? D vit gaz yapabiliyormus onun için vermiş olabilir mi? Bunları sonradan öğrenince burdan sormak istedim. Probiyotik sadece gaz için mi veriliyor bebeğim hem emiyor hem mama alıyor aslında gazlı bir bebek değil ne kadar zaman ne için kulandiniz siz bu damlaları dönüş yaparsanız sevinirim🌹