Bugun 8.gün oldu anca yazabiliyorum 2 çocuk peşinde koşmaktan . 36+0 da 2. normal doğumu yaptım. Çarşamba günü doktor kontrolüm vardı 10.30 da hwrşey çok iyi gidiyor bir gün öncesi sadece sümüksü beyaz sarı akıntı gelmişti doktora bunu söylediğimde alttan bakalım enfeksiyon olabilir demişti alttan baktığında doğuruyorsun 6 cm açıklığın var nişanın gelmiş dedi hemen yatışa gönderdi eğer o gün kontrolüm olmasaydı akşam evde suyum gelirmiş. 1 saat sonra kucağına alırsın dediler yatışım oldu 5 dk da bir alttan muayene oldum az bir zaman sonra 8 cm çıktı doğumhaneye suyumu patlatmaya götürüldüm ultrasonda suyum bulanıktı doktorum özellikle geldi suyuma bakmak için temiz çıktı epidural istedim 4 cm sonra zor ama izinle hallederiz dediler epidurali oldum çok hafifledim az bi ağrım vardı ama bütün ağrılarım bitmişti nst de sancım hiç yoktu 5 dk suni sancı taktılar açıklık 10 cm di hemen götürdüler çatalda 2.3 kez ıkındırtıp bebeğimi aşağıya indirtti doktor aşaga gelince ilk ıkınmada olmadı ama 2.de tamamını çıkardım Doktoruma göre ben doğurmadım resmen fırlattım hiç dikişim kesiğim olmadı kesik olmaması müthiş birseymiş 12 gibi yatışa girdim 13.22 de 2500 gram bebeğim doğdu .ilk günden beri her işimi kendim yapıyorum bebeğim sadece ciğerindeki suyu atamadığı için 8 saat gözlem altında kaldı gece yanıma verildi burdan dua istemiştim edenler den Allah razı olsun . Hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip eylesin rabbim