Mrvkrc Kizlar simdi karverengi lekenlenmem oldu esim geliyo hastaneye gidelim nolur dua edin bise olmasin 7 haftaligm :(
Seymasel68 Mrvkrc korkma canım benımde oldu oo haftadan daha kucukdu 4 5gun olduuu ıc kanama dıyolar benımkı oleydıı yat dınlen ılaclarını duzunlı kulllan bısey olmuyoo bn bı gece hastanede yattım
Yagmurkrtoglu Korkma canım hiç bendede oldu ya yerleşme kanamasıdır yada kesede kanama vardır benimde oldu bi gece hastanede yattım ignelerle serumlarla durdurdular çok şükür progestan 200 mg yutuyorum annemde kalıyorum ayaga kalkamıyorum hep yatıyorum hayırlı haberlerle gel inşallah 🤲🏻
MeltemmB Mrvkrc 😔😔😔 inşallah bebeğin iyidir.. dua edicem sana. Başka doktorlarada git acele karar vermeyin. İnşallah sağ Salim kavuşursun bebeğine 😞
Seymasel68 Mrvkrc nasıl bebek yok kurtaj dedı onu analmadım olmayan bebege ne kurtajı yapcakmısyaa baska doktora gıt sen
Mrvkrc Meryemece yok ikinci. 5+4 te gittim 8 gunce. Kese gorunfu doktor 10 gn snra kalp atisi icin gel dedi. E lekelenmem olunca gittim alcaz dedi