Yarenbyz53 Bugün 30+6 haftalık olduk kontrole gittim bebeğimin baş ve gövde arasında kordon yarım dolanmış dedi doktor. Daha erken düzelebilir de dedi acaba düzelen var mı çok üzüldüm ve korktum