Kızlar bugün 11+4, doktorum ense kalınlığını ölçmek için çağırdı. Ölçüm yaptıktan sonra bı cinsiyete bakalım dedi. Doktor söylemeden bende hemen anladım erkekti. Bacak arasından yani. Doktor henüz çok erken tabi değişebilir ama erkek gibi görünüyor dedi. Değişebilir mi sizce? Benzer durumu yaşayıp degişen oldu mu? Açıkçası çokta sevindim erkek olmasına ama değişir mi diye merak ediyorum.