eylemm09 şeker hastalığı gebelikte farkedilmez ve önlenmezse sıkıntı yaratabiliyor. Benim de hiçbir belirtim yoktu tahlillerim hep normaldi ama şeker yüklemesinde şekerim yüksek çıktı :( 28.haftada yaptırmıştım. Yaptırmamış olsaydım öğrenmemiş olacaktım şekerim olduğunu. Şimdi 34.haftadayım, beslenmeme dikkat ediyorum