Kızlar 2 gün sonra 34 haftasini bitiriyor dün akşam çok kötü sancılar girdi sırtıma ve karnıma hemde bı anda biraz bekledim ama gittikçe ağırlaştı hastaneye gittik nstye bagladilar doğum sancısı olduğunu ve çok erken olduğunu söyledi hemsireler bir tane yarım litrelik serum yazdılar ağrı kesici biraz bekledikten sonra tekrar nst ye attılar ama sancılar hala devam ediyordu yatırdılar yatış yapılır yapılmaz 1 litrelik serum taktılar ciğer geliştirici iğne vurdular 3 tane aynı hap verdi 10dk arayla bunları iç dedi ve içtim daha sonra nst ye bağladı sancılar azalmıştı gece de 2 saat tek uyudum ara ara sancı girdi haplardan yine 3 tane verdi birini sabah 9 diğerini 5 te oburunude gece 1 de icmemi söyledi sabahta nstye bağlarken bir serum yine verdi ama ben birazcık yurusem sancılarım artıyor sizce erken mi doğacak başı doğum kanalindaymis ama açıklık. Yok sizce erken mi doğacak dogsa bile kuveze koyarlar mi