24 + 4 kızlar dün dyl dier gün çok güzel hissediyordum bebeğimi yattığımda Yan bosluguma bile çok gzl vuruyordu ama dün ve bugün o hissettim gibi hissetmiyorum normalmi bu Yoksa Bir sorunmu var anlamadm az önce Sağ Kaşığım ağrıdı Oğlanı tuvalete alistiriyirm O an Ağrıdı bişi yoktur dimi hareket var ama çok küçük