Benim ilk gebeliğimde oldu güneş kremi düzenli kullanıyordum ama yine de yanaklarımda çillenme kararma oldu doğumdan sonra serum larla azaldı tamamen geçmedi şimdi yine hamileyim ilki de erkekti bu bebişim de erkek erkek kız fark etmiyor bence bu bebişim de de solante güneş kremi kullanıyorum düzenli evde olsam bile bir de the purestin c vitaminini kullanıyorum nemlemdirici olarakta pişik kremi kullanıyorum Sudocrem ı oğlumun 😀 19 haftadayım hala bi şey olmadı ama ilk oğlumda hatırlıyorum göbek çizgim oluşunca lekelenme başlamıştı hala göbek çizgim oluşmadı beklemedeyim ha bi de yüzümü keçi sütü sabunu yla yıkıyorum pirinç sabunu da lekelenme ler için iyi diye biliyorum