Geçen ay benim başıma geldi doktora da gitmiştim o da birden fazla yumurtan olgunlaşmış demişti zten testle takip ettim pik oldu, daha sonra 3gün geçti yeniden pik oldu. reglimi de 3gün ileriye attı
Bu arada klomen kullandım birden fazla gelişme nedeni oydu muhtemelen