Kayrakusum_0 Bence gebelik yok bu testler çok hassas yanlış gösterme ihtimali çok fazla var benim başıma da daha önce geldi bu test 5 tane yaptım ayrı ayrı hepsi pozitif çıktı ve sizinkinden daha belirgindi kan verin ama bence yok üstteki de kuruma çizgisi gibi bir şey altta zaten bir şey gözükmüyor. Yani genel olarak negatif durum bence