Skck normal ayakkabi bence ilk asim bile olsa cok da saglikli degil. Tamamen yurumeye basladiginda ayakkabi alinip ortopedik olursa daha iyi olir. Yurumeye alisma suresinde yani ilk adim olarak alti keçe olan patikler oluyo ya onlardan alsaniz daha iyi olir disarida onla yururtun bi sure. Ayaklari tamamen yeri kavramasi gerekiyo kendine güvenil yurumeye calismasi icin benim fikrim tabi bu isterseniz bu sekidle ilerleyiz siz bilirsiniz ☺️