Önce açlık yapılmadı gerekiyor. Daha sonra doktorun istediği 50lik 75lik vrya 100lük içeceğin içilip yine doktorun istediğine göre içeceği içtikten 1saat-2.saat ve 3.saat tokluk değerlerine bakılıyor.
Bildiğim kadarıyla açlık 90nın altında olmalı. 1.tokluk 140ın altında.2.tokluk 120nin altında olmalı.
Benim doktorum 50lık içecekle istedi. Sadece 1.tokluk değerime baktı 142çıkmıştı diyet yap dedi bende diyet yapıyorum