Hosgeldiannelik büyük ihtimalle bir dahaki hafta görürsünüz bebeği bebeğin eşi dediğiniz oluştuğu zaman bebek de oluyor diye biliyorum ben. Dış gebelik ihtimali falan değil keseyi gördüğünüz için dış gebelik olmaz. Bebeğin eşi olduğu için de boş gebelik olacağını sanmıyorum. 5+2 de kese görmüştük bizde 6 haftada yolk sac gördük 7 haftada bebek gördük