Saknc Kızlar yeni doğmuş bebeğe uyku tulumu alınır mı yorgan önermiyorlarmış artık 24 Nisan gibi olcak doğumum inşallah , ama ne giydirmeli nasıl yatırmalı siz ne yapacaksınız uyku tulumlarında da tog dereceleri varmış sanırım
bahocum Saknc uyku tulumu alacağım hem kundak hem uyku tulumu gibi kullanabildiğiniz tulumlardan buldum onlardan var listemde. Ortalama dereceye göre şu tablodan seçebilirsiniz uyku tulumunu
BabyAta Saknc benim mayıs sonu dogum ben muslin örtülerle yarım kundak yapacağım eğer gerek olursa üstüne ince bir örtü örtülür kolları kundakta olacağı için çekemez yüzüne falan ortuyu. 40indan sonra falan uyku tulumuna geçerim
ezgi-esk Nisanda doğacak bebeğe uyku tulumuna gerek yok zaten kundak yaparsınız. Yaşadığınız yerde sıcaksa zatem havalar şimdiden sıcak uyku tulumu giydirilmez. Üstelik sürekli altına yapacsk bebeğim tulumunu giydir çıkar aşırı zor olur