Mellek Kızlar 2 aylık hamileyim cok halsizim uykum var uyuyamıyorum başım çok ağrıyor böyle bi rahatsızlık var üstümde. Benim gibi olanlar var mı ? Varsa neler yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim
zge_frdi Mellek benimde öyleydi ilk üç ay cok baş ağrım oluyordu. Ne zaman düzenli su içmeye basladim o zaman rahatladım ben. Üç litre iciyorum
Mellek zge_frdi bende çok su içemiyorum içmeye çalışıyorum ama bakalım içeyim geçer inşallah teşekkürler
Ozge_acg sessiz ve karanlik ortamda bol bol dinlen. internette rahatlatici muzikler var onlarida deniye bilirsin
SevgibiR Ben başıma buz koyuyordum agri kesici fln icmedim ilk zaman oluyordu baş ağrısı hep yorgundum buz torbası koy beze sarıp 😁