teachermomyy23
Canım bende dış gebelik geçirdim ama malesef kürtaj ve iğne etkili olmadı bende çok büyük bir sancıyla acile gittim ve sol tüpüm patlamış iç kanama geçiriyordum acil ameliyata alıp sol tüpümü aldılar 4 ay sonra falan rahim filmi çektirdim perde olduğunu öğrendim onun içinde bir operasyon geçirdim doktor 2 ay daha korunmamı söyledi o 2 ay dolmadan az bir süre kala tekrar hamile olduğumu öğrendim