Anneler tam 38 haftalık olduk bugün ama bu sabahtan beri sürekli sık sık karnım baya sert bir şekilde sertleşme oluyo bebek kendini dışa doğru dayıyor karnımın o tarafı dışa çıkıyo çok sık bir şekilde ister ayak ister oturur ister uzanır pozisyonda olmama rağmen o sertleşme oluyor ve hissediyorum kasılma böyle bişey mi kasıktan tutan bir sanci gibi değil sertleşme olmaya başlayınca ozaman böyle karnımın alt bölgesinden yanlara doğru sertleşme oluyo onla birlikte sertleşmeden dolayı mi biliyorum hafif regl ağrısı gibi agrı oluyor sanki daha önce böyle olmuyordu ve ilk hamileliğimde de böyle birşey yaşamamiştim gece sancılarım olmaya başlamişti kasıktan karından 1 gun sanicyla gezip diğer gece şıklaşında hastaneye gitip sabah doğum gerçekleşmişti böyle sık sık karın sertleşmesi olmamişti bu nedir acaba böyle bişey yaşayıp doğum yapan oldu mu doğum belirtisi mi acaba yardımcı olur musunuz 🤔