Dra1 Sanırım belim kaydı kızlar internetten baktım bütün belirtiler var ağrıdan ölüyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum bebeğin durumu iyi ama dayanamıyorum aranızda yaşayanlar var mı bu durumu nasıl geçer