Doktor bir ilaç verdi bana, hiç kullanmam diyordum ama o kadar kötü bir hal almisti k iartik yaşam kalitem sifirdi resmen yemek icimek yok, hatta ufacık birndusuncede bile kusmaya gidiyordum o kadar kötüydü , ilacı almaya başlayınca iki gün içinde geçti , suanduzenli kullanıyorum, iki gün önce galiba artık geçti ilk trimesterden sonra hafifler diye ilacı biraktim (15.haftada) İnanmazsınız akşamına aynı sıkıntı ve oyle böyle değil çok kötü anında kusmalar başladı , yani bu ilacı verene çok dua ediyorum ama ne zamana kadar da böyle sürecek , zararı varmıdır diye korkmuyor da degilim