Chemstry taniya göre fark cikiyormus neden degisiyor bilmiyorum ama öyle maalesef.Simdi cok sansliyiz para vererek de olsa alabiliyoruz pandemide ilk kizima hamileyken eczanelerde igne bulamiyorduk esim sehirdisindan bulabilmisti zar zor 4 kutu komsu illerdeki eczaneleri dolasmistik elimiz bos dönmüstük bazen elinde paran da olsa bulamiyorsun letgolara dolap uygulamasina dahi bakmistim satan var mi diye benim gibi igne kullanip erken dogum yapan biri kargoyla yollamisti bulana kadar öyle idare etmistim günler sonra esim baska bir ilden gitti aldı o zorluklari yasadim ya fiyat farki inanin bir sekilde ödeniyor hic bulamamak caresizce dönmek öyle zor ki cok sükür her eczanede bulabiliyoruz artık