Kızlar kanamam olunca doktora gittim sat göre 6+6 haftalığım ama doktor 2 haftalık filan dedi sadece kese var dedi bu nasıl olabilir çok endişeliyim. Progestan verdi düşük riskim olabilirmiş işe yarıyor mu yolun başındayım hiç bilgim yok yardım edin lütfen 🙏