Selam kızlar 14+2 haftalık hamileyim serklajlıyım normal de hiç kalkmıyorum yetimden tuvalet harici progestan hapını kullanıyorum o beni şok etkiliyor dün tansiyonum 8/5 e kadar düştü normalde 11/6 seyrinde ilerliyodu hep tuzlu ayran içirdiler ayaklarımı diktiler biraz yükseldi ama çok korktum haftaya perşembe kontrolümüz var bebeği etkilermi tansiyon düşmesi bu durumu yaşıyan sıkıntısız atlatan varmı ?