Hayatatli309 Kızlar 15 gün oldu hala kanamam var normal doğum yaptım ne zaman bitecek bu valla altında başka şeyler çıkmasından korkuyorum sizin kaç gün sürdü sürekli gelmiyor birgün geliyor birgün gelmiyor gibi günde 1 kere geliyor işte off
iremd-1798 Hayatatli309 benim bildiğim 40 güne kadar kanamanız devam edebilir. Benim ilk kızımda 40 gün sürdü. Kaç ay adet görmüyoruz ve doğum yapıyoruz kolay değil. O yüzden sıkıntı yapmayın derim ☺️
myangelson Hayatatli309 1 hafta normal kanama şeklinde geldi sonra lekeye döndü 15 gün sonra tekrar kanamaya döndü 3-5 gün kanama gitti sonra lekeye döndü. Sonra 45 güne kadar leke sürdü tam bitti derken adet oldum 😅 doktora sordum adet olmuşsun dedi
iremd-1798 Hayatatli309 yani bazen az bazen çok olacak şekilde geldi. Sürekli ped takmak bile canımı yakmıştı illallah etmiştim ama sonra geçti şükür. Biraz vakit alıyor.
Hayatatli309 denizalismom benden günde 1 kere geliyor ertesi güne kadar gelmiyor aynı satate geliyor gibi :)
iremd-1798 Hayatatli309 korkmanıza gerek yok yani dediğim gibi aylardır adet olmuyoruz vücut kendini toplamak için uzun süre pis kanı atabiliyor. İçiniz rahat olsun ❤️
Gamze0408 Bende sezeryan oldum 15 gun oldu bugun hala devam ama kanama degil kahverengi akinti gibi gelmeye basladi artik