Deletedmom_112 daha sağlıklı olacaksa zorluğunu değer. Yani denemek istiyorum önce. Deneyip gördükten sonra yorum yapabilirim ancak. Kullanan anneler pişik sorunu yapamadıklarını ve bebeklerin daha çabuk tuvalet alışkanlığı kazandığını söylüyor. Su parasına gelirsek, hazır bezlerinin üretim aşamasında daha fazla su vs kullanılıyor. O sebeple hem ekolojik hem tasarruf olacağını düşünüyorum. Tabi denemeden bilemem yine de. Deneyip göreceğim. Tuvalet iletişimi denilen bir şey var onu merak ediyorum, doğumu ilk bir ayı atlatayım onları daha detaylı araştıracağım.