Btlakn Selam kızlar 13 haftalık gebeyim ara ara kanamam oluyor bugün doktor kontrolünde presentenin rahime çok yakın olduğunu kanamanın ondan kaynaklandığını söyledi düşük riski varmış böyle olan var mı