Kızlarrrr selamlarrr 31 mart gecesi saat 1 buçukta beta hCG kan verdim ilk kanım. 56.1 bugün tekrar kan verdim sonuç 341.83 çıkmış sizce yükselme yavaşmı bi sorun varmı acilden kan verdiğim için Dr bekleme dedi zaten oruçluydum direk eve geldim. 🤲🙏 sizlerde nasıl yükselmeydi sanki düşük geldi banada 🥲🥺