Dilaramerve benimde olmuştu canım tam 5. Haftamda yerleşme kanaması gayet normalmiş ve olması iyi bisymis korkma benim doktorumda ağrı olmadığı sürece korkma dedi ve taze kan pembe olur ozman tehlikeli olabilir dedi koyu kahverengi olmuştu benim ve damla damla değilde sanki akıntı gibiydi senin nasil