Aszlii Hayırlı Akşamlar size bir sorum olacaktı ben 2 bucuk hafta sonra tam 10+5 haftalikken ucağa binicem sizce bir sakıncası olur mu? Ucak yasaği varmi ilk 3 ay acaba bilgisi olan var mi ?
Busbus Aszlii bunu doktoruna sor canım çünkü herkesin hamilelik durumu aynı olmuyor .Mesela ben o haftalarda riskli gruptaydım araç yolculugu bile yasaktı.Doktoruna sorarsan daha sağlıklı bilgi alırsın .