nisaerdem Arkadaşlar 2. Bebegime hamileyim devlette doğurayim özeller çok pahalı diyorum ama devlette sezaryen nasıl yaptırılıyor refakatci alinmiyor yazmislar bebek dogunca kime veriliyor sürec nasıl işliyor biri aydinlatabilir mi ?
Hilal2901 nisaerdem odana geçene kadar onlarda duruyor. Devlette normal dogum yaptım kimseye verilmedi hemsirelerde durdu bebek
nurcan05 nisaerdem erkek alınmıyor diye biliyorum birde bazı hastanelerde ücretli oda oluyormuş tek kalmak isterseniz
Nur_budak nisaerdem 5 ay önce Konya şehir Hastanesinde sezeryan doğum yaptım genel anesteziyle bebek hemen doğmuş zaten muayenesi yapıldıktan sonra eşime vermişler kimligini alıp imza atılıp hemşire eşim ve annem odaya çıkmış ben 1 saat sonra odaya çıkarıldım gittiğimde bebeğim yerinde yatıyordu annemde refakatçimdı