27kader- Kızlar 9 Mayıs randevu aldım ama kapıda yazdı sekreter ekstra randevu için bir şey lazım mı MHRS den almama gerek yok dimi direk gidecek miyim perinatolojiye Kocaeli şehir hastanesi ne randevu aldım yapanlar nasıl yaptı acil bilgi lazım
myangelson 27kader- kağıt falan verdiği için randevu almaya gerek olmaz diye biliyorum. Ben noroloji yan dala gidiyorum mesela kağıda not alıyorlar randevumu gidiyorum direk giriş yapıyorum
biranne__ 27kader- hayır sıra alma yerine söyleyin randevum vardı diye kaydınızı açıcak giriceksiniz normal randevu gibi yani
myangelson esraeses devlette kadın doğum yonlendiriyormus öyle biliyorum. Önce oraya randevu alıp gidiyorsunuz sonra o alan açıp perinatoloji ye gönderiyor sanırım orada da gün veriliyor genelde hep böyle gördüm
myangelson Nur_Y hayır randevu aldığınız için sistemde randevunuz vardir direk hastaneye gitmeniz yeterli