Ylmbl Kızlar ikili tarama testim yüksek riskli çıktı.moralim çok bozuk .Testi böyle çıkıp sağlıkli bebeği olan var mi
pmedic112 Ylmbl benimde yüksek riskli çıktı dünyam başıma yıkılmıştı. Fetal dna testi yaptırdık çok şükür %99,9 düşük risk geldi. Darısı size ❤️🩹
Ylmbl pmedic112 amin inşallah 🙏 bizim ultrasonda bişey gözükmedi kanda çıkmış.dediginiz testi bizde yaptırdık inşallah güzel sonuçlar alırım bende 🤲
pmedic112 Ylmbl ultrasonda bişey gözükmediyse kanda çıkan yaş ile alakalı olabilir belki. İnşallah temiz çıkar 💓💓
yeni-annelik Ylmbl sen içini ferah tut canım benim oranım daha riskliydi 1/145 çıkmıştı şükürler olsun ki fetal dna sonucum temiz geldi eminim seninde öyle olacaktır bol bol dua et Rabbim sana hayırlısını versin 🙏🏻
pmedic112 Ylmbl benim 1:116ydı risk. Hep olmama ihtimalinin içinde olduğumuza inandım. İçinizi ferah tutun. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. İnşallah Güzel gelir sonucunuz.