gokgokgok ben de içemiyordum her mutfağa gittiğimde bir bardak su içiyorum artık günde 2,5 l içebiliyorum bence kendinize bir eutin oluşturun
Bir de her şu içtiğinizde bebeğinizin suyunu değiştiriyormuşsunuz gibi düşünün size muhtaç şu an öyle düşünün ki motive edin kendinizi