Bende 3 kere kontrole gittiğimde kız gibi duruyor ama kendimi tam göstermiyor dedi doktorum. Bugün tekrar kontrolüm vardı doktor ekranı bana da çevirdi erkek gibi gördüğünü söyledi, ki bende gördüm sanki🤭 19. Hafta ama hala net belli değil. Bizimki de ayrıntılı ultrasona kaldı😅😅🤦🏻♀️