Ahnes1109 Kızlaarr merhaba bugün doktora gittim 5 haftalık hamileyim tiroidim baya yüksek çıktı 5,2 dahiliyeye çıkmam gerektiği söylendi az önce doktorun yanından çıktım ilaç verdi daha almadım ama Eutrox 25 mcg yazıyor kağıtta yazısını okuyamamışta olabilirim tam kullanan var mı aranızda yardımcı olur musunuz gebeliğe herhangi bi zararı olur mu?
degisimdonusum Ahnes1109 Her gün aç karnına, kahvaltıdan 1 saat kadar önce ve hep aynı saatte içmenizi öneririm. ben de gebelikten önce de vardı, düzene girmişti hamile kalınca yine yükseldi, dozu arttırdık ayda 1 de kontrol için gitmeniz gerekiyor ki takip edilsin bebeğiniz hayırlı olsun :)
-SerDam- Ahnes1109 bende hasimato war gebelikten önce başlamıştı şimdi 20+5 haftalik ikizlere hamileyim ve onun 50 mg ile başladım şimdi 25mg a düştük her sabah düzenli olarak aynı saatte için ve 2 saat sonra Süt ve süt ürünleri kullanmaya başlayın ileride demir ilaci verilecek ve ikisi aynı zamanda kullanılmıyor aralarında en az 4.saat olmasi gerekli endokrinoloji bölümüne yönlendirir sizi dahiliye orasi her ay takip eder geçmiş olsun
ikiminikannesi_ Ahnes1109 aynı haftalarda aynı degerdeydim ve bNa 50 mg başlandı çünkü ikimci gebeligim ve ilkindede çıkmıştı hatta 8 lere bile yükselmişti hiçbir zararı yok kullanmamaniz zararli içinizi ferah tutun :) benim bünye tiroit ilacı ve insulini bir kullanıyor çok şükür 6 aya geldik😀😆
MorKelebek54 Ahnes1109 bunla ilgili simdi bende oost actim ilacimiz da ayni sanirim ama ben 35. Haftadayim. İlac euthyrox 50 mcg verdi bana da doktorum
elmaelmaelma Doktor neden gebeliğinize zararı olacak bir ilaç versin ki? Asıl kullanmamanız tehlikeli, bebekte zeka geriliğine yol açıyor tiroidinizi kontrol altına almazsanız.
Ahnes1109 @elmaelmaelma Ya elbette öyle gebeliğime zararı olan bi ilaç vermez kullananları merak ettim kimler kullanıyor nasıl içiyorsunuz diye 🤭
Ahnes1109 @degisimdonusum Evet gebelik öncesi benimde düzene girmişti şimdi yine artmış baya zaten 14 gün sonra tekrar kan ver dedi bana istanbulda oturuyorum normalde bayram için aileme geldim burda çıktım doktora bayramdan sonra tekrar gidicem bakalım vericem kan sürekli takip edilmesi gerekiyor dedi doktor. Çok teşekkür ederim🥰
Ahnes1109 @-SerDam- Çok teşekkür ederim bilgileriniz için dediklerinizi uygulayacağım Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🥰
Ahnes1109 @ikiminikannesi_ Benim de ikinci gebeliğim ama ilki düşük oldu maalesef benim ilkinde de yüksekti ilaç vermişti 1 hafta kullandım kullanamadım zaten düşük yaşadım o yüzden sormak istedim sürekli kullananlar var mı diye bana 25 mcg ile başladı dozunun ilk gebelik ikinci gebelikle alakası yoktur sanırım değere göre veriliyor dimi 14 gün sonra tekrar dahiliyeye çıkıp kan vericem öyle söyledi doktor bakalım inşallah değerim normale girer. Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🥰🥰
ikiminikannesi_ Ahnes1109 tani tabi yok sadece benim ilkinde 8 e kadar yükselince garantiye almak istediler :) bunu sağlıkla alın licaginiza inşallah zaten doza başlayınc her ay kan veriyorsunuz nirmal degerledeyse aynen devam ediyorsunuz maalesef doğum sonrasida etkileri devam ediyor o zamanda yükselebilir doğumdan sonrada kontrol ettirirsiniz:)
Ahnes1109 @MorKelebek54 Evet evet aynı ben doktorun yazısını okuyamadığım için yanlış yazmışım 🤭 25 mcg ile başlandı bana da bugün ilacı alıcam yarın sabahtan itibaren kullanmaya başlayacağım. Sizin sonradan mı yükseldi değerleriniz
MorKelebek54 Ahnes1109 ebet canim sonradan yukseldi iki kere daha hormonlarima bakildi saglik ocaginda o zaman sorun cikmadi bu seferkinde yisek cikinca bu ilaci verdi doktrum sonradan da kullanilmasi gerekebiliyimus duzene girmesse deger sutu azaltiyomus galiba yengem oyle dedi az once ondada vardi maalesef
pmedic112 Ahnes1109 ben kullanıyorum farketmemişiz ama gebelik boyunca verdiğim kanlarda düzenli olarak artış göstermiş. Farkedince doktorum ilaca başlayalım doğuma kadar dedi. Gebeliğe bir zararı var mıdır bilmiyorum ilaç sonuçta fakat benim araştırdığım kadarıyla bu hormonun yüksek olması bebekte gelişim geriliğine erken doğuma vb. Sorunlara yol açıyor. O yüzden zararı varsa düşünmeden sadece bebeği olumsuz etkilememesi için içmeye devam ediyorum
Ahnes1109 @MorKelebek54 Benim düzene girmişti şimdi yine yükselmiş gebelik olunca o yüzden düzenli kullanmak ve düzenli olarak doktor kontrolüne gitmek gerekiyor bende gidicem 14 gün sonra öyle söyledi bugün dahiliye doktoru sürekli takip edilmesi gerekiyor dedi. Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese nasip olsun.🤲🏻🥰
MorKelebek54 Ahnes1109 benim cok yuksek degil allahtan 3.529 cikmis. Sanirim cok yüksek bi deger degil bu. Aynen benim de 2 hadta sonra tekrar kontrolum var doktoruma dixem tekrar bakilsin son durumu ne degerimin belki duzene girer ilaci kullanmaya devam ettirmez. Doktorum 1 ay sonra tekrar baktirin dedi zaten de 1 ay sonra digurcam zaten son 1 ayim kaldi 😂 o yuzden bidaki gittigimde baktircam ne olur ne olmaz diye. Amin kuuzm bu mübarek gunde rabbim herkezin duasini kabul eylesin insallah ☺️☺️🤲🏻🤲🏻🤲🏻
MorKelebek54 Ahnes1109 benim cok yuksek degil allahtan 3.529 cikmis. Sanirim cok yüksek bi deger degil bu. Aynen benim de 2 hadta sonra tekrar kontrolum var doktoruma dixem tekrar bakilsin son durumu ne degerimin belki duzene girer ilaci kullanmaya devam ettirmez. Doktorum 1 ay sonra tekrar baktirin dedi zaten de 1 ay sonra digurcam zaten son 1 ayim kaldi 😂 o yuzden bidaki gittigimde baktircam ne olur ne olmaz diye. Amin kuuzm bu mübarek gunde rabbim herkezin duasini kabul eylesin insallah ☺️☺️🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ahnes1109 @pmedic112 Evet kullanılmazsa zararlı oluyormuş o yüzden düzenli kullanmak gerek ilacı doktor gebeliğe zararlı olan bir şeyi vermez ama işte insan ister istemez düşünüyor tedirgin oluyor. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok geçmiş olsun🤲🏻☺️
pmedic112 Ahnes1109 teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun hayırlısıyla dünyaya gelirler inşallah 💓 minnoşlara da bir zararı olmaz umarım tek çaremiz dua 😇
Ahnes1109 @MorKelebek54 Evet doğuma kadar mutlaka gidin doktor kontrolüne dediğiniz gibi kontrol ettirirsiniz ne olur ne olmaz size daha çok faydası olur.Amin aminn inşallah 🤲🏻💐🥰