18+1 haftadayım. Bugün kontrol olarak gittiğim doktor randevumda bebeğimin beyninde kist olduğunu söylediler. 15 Nisan’a ayrıntılı ultrason randevusu verdiler. Erkene çektiler biraz aslında. Doktor şu an tek başına anlamsız bir kist dedi. Ayrıntılı ultrason sonucuna göre yüksek oranda belli olabileceğini söyledi. 28. Haftaya kadar bu kistin kaybolabileceğini söyledi. Down sendromlu bebeklerde çıkabiliyor genellikle dedi. Ama bunu söyleyebilmemiz için erken daha dedi. İlk gebeliğim ve çok korkuyorum. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı acaba ?