Silan_Abdullah Kızlar acil bana dönün sizde böyle bir şey yaşadını mı bana yardımcı olun lütfen geceleri hiç uyuyamıyorum
Ulumoon92 Silan_Abdullah selam yeni gördüm korkmayın bendede var gebeliğin ilk gününden beri. Endokrine görünün verdiği ilaçları her sabah kahvaltı yapmadan 4 saat öncesine alarm kurup için uyuyun gerekirse, 1-2 ay içinde normale dönecektir ilacı sakın bırakmayın. Ayda bir kan verip kontrol etmeniz gerekiyo birdeee karbonhidratı kesinlikle kesin ben bi anda 10 kilo aldım
Ulumoon92 Silan_Abdullah Ben diyetisyene başliyorum, tiroidi kötü etkileyen besinler var çilek, ıspanak, lahanalar vs gibi.. ama tiroide uygun diyet programi uygulamazsanz doğuma kadar muhtemelen devam eder kilo aliminiz. Doktorda böyle söyledi
Silan_Abdullah Ulumoon92 bu kadar almam normal değil değil mi ve 23. Haftada bu kadar almıştım iki hafta geçti bakalım şimdi ne kadar olmuşum
Ulumoon92 Silan_Abdullah valla benimde cok hızlı oldu tüm dikkat etmelerime ve yürüyüşlerime rağmen. tsh olması gerekene yeni geldi ve size moral olacak bişey söyleyeyim bu hafta ilk defa 500 gram vermişim…. 5 aydır ilk defa eksi kilo gördüm. İlaclari düzenli kullanıp diyet listesiyle ilerleyin bence. Kendi başa cıkabilceğinz bişey değil cünkü
Koalams Benimde düşük bende ilaç kullanıyorum düzelmeye başladı şuanda da kullanıyorum sizin kaç çıktı TSH
rumeysa_1c Silan_Abdullah Merhabalar bende şuan 32 haftalık hamileyim t4 benim de biraz düşük çıktı sağlık ocağında kan vermiştim orda çıktı sizinki dogumdan sonra düzeldi mi ne kullandınız ilaç olarak
Silan_Abdullah rumeysa_1c bir şey vermedi endokrine yönlendirdi test yaptı negatif çıktı sadece fazla tuz tüketme döküntü yapma zaten ondan sonra şekerim çıktı tansiyondan şüphe ediyorlar genelde