Kızlar ben doğurdum bugün çatı açılması çok nadir oluyor dedikleri için dün doktorumu dinleyip bugün sezeryan ile doğum yaptım 🥰 Karan bebeğimi 11.30 da kucağıma aldım rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu mübarek günün yüzü gözü hürmetine dualarım sizinle sizde beni kalbinizde bulundurun biraz ağrılarım var 🥰🤲🏻❤️