Nesrinozbek ben sizin iyiliğiniz için söyledim bir araştırın dedim o yüzden bende ilk hamileliğimde midem yandıkça süt içtim ama ilk önce kızımın doktoru hayvansal sütler içirmiyoruz dedi. daha sonra midem rahatsız olduğu için ben alanında uzman iç hastalıkları doktoruna gittim oda süt içme dedi. Siz bilirsiniz faydasından ziyade zararı var artık doktorlar önermiyorlar çocuklarda geniz eti problemleri mide hastalıkları reflü alerjik bağırsak rahatsızlıkları diş çürütme daha bilmediğim saymadığım birçok zararı var bunun yerine fermente hali insanlar için daha uygun o yüzden söyledim çocukların süt içmesi ileride birsürü hastalık yapıyor