Melisss12 canım kese ölçümü yapılırken boyut ölçülerinin noktası o. Bebek illaki oluşacaktır. Herkeste farklı farklı haftalarda görünüyor kese de bebek de. Benim 2. Gebelik bunda 9 haftalıkken gördük bebeği ilk gebelikte 8. Haftada gitmişim hamile olduğumu biliyordum ama doktorunuzun söylediği gibi 2 hafta bekledim bebek de kese de görünmüş. Şuan 22+3 haftalık olduk ☺️
Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️