Oykum76 Arkadaşlar kontrole geldim bugün doktor suyumun azaldığını söyledi ve yatırdı Altan ilac verdiler yumuşama olsun die bakalım ne olacak sizden ricam dua edin bu kadir gecesi hürmetine Rabbım hepimize bir avazda dogum yapmayı nasip etsin
elifdiyorkii Oykum76 inşallah böyle güzel bir gecede gelir bebişin, Allah yardım etsin sağlıklı şekilde al kucağına🥰
Suveyy Oykum76 Yaa ne güzel Kadir gecesinde dünyaya gelecek yavrun 🥰 İnşaallah bu mübarek gecenin hürmetine aşırı kolay kesisiz dikişsiz bir doğumun olur 🤲
hayalim35 Oykum76 rabbim sağ salim kavuştursun bi avazda kucağına almayı nasip etsin bana da o şekilde alttan fitil verildi suniye göre daha rahat geçti
hayalim35 Oykum76 bana vermediler çünkü fitil rahmi uyarmak için veriliyor o da senin kendi sancını başlatacak yani herkeste olmuyor bnm kendi sancılarım başladı bebek kötü etkilenince çıkardılar ama şükür ki sancılarım devam ettiği için suniye gerek kalmadı