Merhaba arkadaşlar 1 ay önce gittiğim kontrolde b 12 im çok düşük çıkmıştı Tribeksol diye bir ilaç vermişti onu kullandım ilacım bitti doktorum izinde olduğu için başka bir doktordan yazdırmak istedim fakat yazmadı zararlı bu ilaç diye aklım iyice karıştı kullanan hamileler var mı