seyma-92 benimde aynı şey başıma geldi, detaylı usg de görüldü bebe aspirini başlandı ve tansiyon takibi yapmamı önerdiler, şu an 27 oldum henüz bir sorun yaşamadım tansiyonlarımı vs arada ölçüyorum hep normal çıkıyor ödem vs yok zaten erken doğum yok preeklampsi vs internette bir sürü şey yazıyor ama onları okuyup hiç kendini strese sokma bence